Odpowiedzi

2009-11-14T17:02:52+01:00

- można przypomnieć sobie czasy dzieciństwa np: poprzez czytanie bajek dzieciom
- mogą nauczyć się tego że życie zawsze jest beztroskie
- mogą poczuć się szczęśliwi
- mogą docenić sobie skarb jakim jest rodzina
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:04:55+01:00
-Wytrawłości ,np. jak w szkole coś tam piszemy i nie wychodzi to próbujemy jeszcze raz
-Posłuszeństwo- przynajmiej niektóre dzieci są posłuszne ...czyli grzeczne ;p


Myśle ,że Ci coś to pomoże o.O ;D