Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:04:47+01:00
Wpisz odpowiednią liczbę pod symbol pierwiastka.
a) √64 = 8
b) √9/25 = ⅗
c) √1,96 = 1,4
d) √121/36 = 1 ⅚
e) √0,81 = 0,9
f) √4096 = 64
g) √10000 = 100
h) √1024 = 32
i) √25/4 = 2 ½
1 5 1
2009-11-14T17:06:38+01:00
A)64
b)0,36
c)1,96
d)121/36=3,26(1)
e)0,81
f)4096
g)10000
h)32768
i)6,25
2009-11-14T17:08:01+01:00
A) √64 = 8
b) √⁹/₂₅ = ⅗
c) √1,96 = 1,4
d) √¹²¹/₃₆ = 1 ⅚
e) √0,81 = 0,9
f) √4096 = 64
g) √1000 = 100
h) √1024 = 32
i) √²⁵/₄= 2 ½