Odpowiedzi

2009-11-14T17:12:05+01:00
Zad.1
Dane:
m=20kg
V=4m/s2
S=20m

Wzór:
W= S*F
F=m*V
F=20kg*4m/s2
F=80N

W=20m*80N
W=1600J

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:21:11+01:00
1. W=f*s
f=m*a
f=20 kg* 4m/s2=80 N

W=80N*20m=1600J
Odp. Wykonana zostanie praca 1600 J

2.E=mgh
g=10m/s2
h=E/mg
h=120j/10m/s2*80kg=120/800=0,15

Odp.Znajdzie się na wysokości 0,15 m czyli 15 cm.
2009-11-14T19:43:17+01:00
1)
m = 20kg
a = 4m/s2
h = 20m
g = 10m/s2

W = F * h
W = (a+g)m * h
W = 5600 J

2)
m = 80kg
Ep = 120J
g = 10m/s2

Ep = mgh
h = Ep / mg
h = 120W / 800N
h = 0,15 m