Matematyka 1, policzmy to razem: str.31
Wpisz odpowiednią liczbę pod symbol pierwiastka.
TO WSZYSTKO to są pierwiastki sześcienne!!!
a) ³√ = 6
b) ³√ = -7
c) ³√ = 0,5
d) ³√ = -0,9
e) ³√ = ⅚
f) ³√ = 2 ½
g) ³√ = -1,5
h) ³√ = -0,01
i) ³√ = -3 ⅓

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:09:24+01:00
Wpisz odpowiednią liczbę pod symbol pierwiastka.
TO WSZYSTKO to są pierwiastki sześcienne!!!
a) ³√216 = 6
b) ³√-343= -7
c) ³√0,125 = 0,5
d) ³√-0,729 = -0,9
e) ³√125/216 = ⅚
f) ³√125/8 = 2 ½
g) ³√-3,375 = -1,5
h) ³√-0,000001 = -0,01
i) ³√-1000/27 = -3 ⅓
4 4 4
2009-11-14T17:25:45+01:00
A) ³√ = 6
216
b) ³√ = -7
-343
c) ³√ = 0,5
0.125
d) ³√ = -0,9
-0.729
e) ³√ = ⅚
125/216
f) ³√ = 2 ½
125/8
g) ³√ = -1,5
-27/8
h) ³√ = -0,01
-0.000001
i) ³√ = -3 ⅓
-1000/27
1 4 1