Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:08:51+01:00
X-liczba nr 1,
y-liczba nr2
x2 bedzie znaczylo x do potęgi drugiej

x-y=5
(x-2) ² - y ²= 21 | zawsze takie dwa rownania maja miec klamre po lewej stronie

x-y=5 | +y
x²-4x+4-y2= 21

x=5+y

z II

(5+y)2 - 4(5+y)+4-y2=21

25+10y+y2-20-4y+4-y2=21 co po zredukowaniu daje:
9+6y=21 |-9
6y=12 | : 6
y=2

z I:
x-2=5 |+2
x=7

y=2
x=7 zepnij to rozwiązanie klamrą po lewej stronie:)
1 5 1
2009-11-14T17:27:08+01:00
X-y=5
(x-2)²-y²=21
rozwiązujemy układ równań

x=5+y
(5+y-2)²-y²=21

x=5+y
(y+3)²-y²=21

x=5+y
y²+6y+9-y²=21

x=5+y
6y=21-9

x=5+y
6y=12

x=5+y
y=2

y=2
x=7

spr. 7-2=5
2009-11-14T17:30:19+01:00
X-y=5
(x-2)²-y² = 21

x=5+y
(5+y-2) * (5+ y -2) - y² = 21

25+ 5y - 10 + 5y + y² - 2y - 10 - 2y + 4 - y² = 21
5 + 10y - 4y + 4 = 21
9+6y = 21 /-9
6y = 12 |/6
y=2

x = 5 + 2 = 7

Spr:

7 - 2 = 5
(7-2)² - 2₂ = 21

5=5
49 - 14 - 14 + 4 - 4 = 21

Każde dwa równania musisz spiąć klamerką ;)

Pozdrawiam