Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ruru
  • Rozwiązujący
2009-11-14T17:16:34+01:00
Niedziewiedzie
świnie
dziki
szczury
kury
kruki
sumy
wegorze
kaczki
malpiatki
czlowiek
kuna
goryl
sroki
koza
1 5 1
2009-11-14T20:49:08+01:00
Niedźwiedzie, kaczki, kruki, sumy, węgorze, świnia, dzik, karaluch, prusak, szczur, wiewiórki, nornice, kura, kuna, jaguar
2009-11-14T22:37:29+01:00
Człowiek
dzik
świnia
dujker
szczur wędrowny
jeż
wiewiórka
borsuk
dzięcioł
kuna
mysz polna
lis
pies
kot
głupik