Odpowiedzi

2009-11-14T17:14:35+01:00
Będąc mieszkańce starożytnej Sparty ,można być dumnym z tego,że Spartanie mieli dobre i waleczne wojsko.Byli wysportowani i odnosili wiele zwycięstw. :)

Myślę,żeee to Ci pomoże ! :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:14:41+01:00
Może być zadowolony z:
-sukcesów swoich synów,
-wygranej wojny,
-powodzenia materialnego,
-względów u króla,
:D
2009-11-14T17:15:35+01:00
Według mnie będąc mieszkańcem starożytnej Sparty można być przede wszystkim dumnym z tego, że jej młodzi mieszkańcy byli świetnie wysportowanymi i dzięki temu odnosili wiele sukcesów w wojnach.