Odpowiedzi

  • Ruru
  • Rozwiązujący
2009-11-14T17:23:14+01:00
-jeden z apostolow
-zginal w rzymie przez przesladowania
-pierwszy zwirzchnik kosciola
-autor listow opisujacych sytuacje nękań pierwszych chrześcijan
-czesto wychwalany przez jezusa
-rybak z kafarnaum
-jego prawdziwe imie to szymon
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:28:25+01:00
1. Piotr jako rybak:
a) pochodził z Betsaidy,
b) mieszkał w Kafarnaum,
c) był bratem Andrzeja.

2. Piotr uczniem Jezusa:
a) opuszcza rodzinny dom i przebywa blisko Jezusa,
b) uczy się wiary u Mistrza.

3. Po zmartwychwstaniu Jezusa:
a) staje się głosicielem Ewangelii,
b) idzie do pogan nieść Dobrą Nowinę,
c) oddaje życie za wiarę na krzyżu głową w dół.

4. Zadania Piotra:
a) jest pierwszym papieżem,
b) głosiwszystkim Ewangelię,
c) troszczy się o Kościół,
d) jest przewodnikiem Kościoła.