Odpowiedzi

2009-11-14T17:21:02+01:00
1.
a) opowiada o naszych rówieśnikach
b) akcja toczy się w wakacje
c) jest napisana zrozumiałym językiem

2.
a) co to znaczy nie mieć rodziców
b) jak wcześniej wychowywała się młodzież
c) co to jest miłość
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:27:48+01:00
1. Powieść "Ten Obcy" to lektura wyjątkowo atrakcyjna, ponieważ:

a)Ponieważ dotyczy wielu ważnych zagadnień moralnych
b)uczy przyjaźni
c)uczy nas ofiarności


2. Powieść "Ten Obcy" to lektura niezwykle interesująca, ponieważ pomaga nam zrozumieć:
a) dzieciństwo
b) jak radzć sobie z problemami
c) rodziców
4 3 4