Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:25:26+01:00
Ponieważ dzięki niemu jestęsmy bliźej boga, zaprzyjaźniamy się z nim, pozwala nam umocnić nasza wiarę i uzdolnia nas do świadczenia o niej oraz jej obrony, sakrament przekazuję nam ducha świętego

1 5 1
2009-11-14T17:28:27+01:00
Istotą tego sakramentu jest przekazanie Ducha Świętego, umocnienie wiary oraz uzdolnienie do świadczenia o niej oraz jej obrony. Jednoczy ściślej z Jezusem Chrystusem . Tekst przysięgi bierzmowania zawiera treść związaną z walką przeciwko grzechowi, który może oddalić od Ojca. Ten dzień dla każdego chrześcijanina jest bardzo ważnym, tutaj dzięki Duchowi Świętemu, a z rąk biskupa czyni człowieka zdolnym do mężnego i dojrzałego życia chrześcijańskiego.
2009-11-14T17:29:29+01:00
Sakrament bierzmowania to sakrament dojrzałości chrześcijańskiej, uzdalnia nas do przyjmowania kolejnych darów, do mężnego wyznawania wiary i postępowania według jej zasad.

<lol2,3xD>
2 5 2