Odpowiedzi

2009-11-14T17:25:37+01:00
P=16πcm²=πr²
Obw=2πr
r=?

16πcm²=πr² |:π
16cm=r² |√
4cm=r

Obw=2πr=2×π×4cm=8πcm

Odp.: Obwód jest równy 8πcm. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:26:00+01:00
P= 16π cm
Obw= ?
Obw= 2π r
16π |: 2π r
r= 8 cm√
r= 4
Obw= 2 π r
Obw= 2*8 π
Obw= 8 π cm
Odp: Obwód wynosi 8 π cm.

1 3 1
2009-11-14T17:34:25+01:00
P koła=πr²
P koła=16π cm²
16πr=πr²|:π
r²=16
r=√16
r=4

Obw koła=2πr
r=4
Obw koła=2π*4=8π[cm]

Odp: Obwód koła wynosi 8πcm.