Matma. ;d

Zapisz. :

a). liczbę 5 razy mniejszą od a + 2
b). liczbę o 3 większą od połowy liczby x
c). liczbę 100 razy większą od sumy liczb k,l,m
d). liczbę o 7 większą od różnicy liczb a i b
e). średnią arytmetyczną liczb x,y i 2

z góry dzięki. ;d

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:28:54+01:00
A) (a+2) : 5
b) 1/2 x + 3
c) (k+l+m) * 100
d) (a-b) + 7
e) (x+ y+ 2) :3
2009-11-14T17:29:19+01:00
A) (a+2):5
b) ½x + 3
c) 100*(k+l+m)
d) (a-b)+7
e) (x+y+2):3
2009-11-14T17:31:42+01:00
1. (a+2):5
2. 3+½x
3. 100*(k+l+m)
4. (a-b)+7
5. (x+y+2):3

Proszę;)