Proszę mi to napisać aby jak najlepiej
20pkt za to . ale aby było ładnie .

"Którym z kolei studyjnym albumem w dorobku Madonny jest krążek "Celebration"?

Oraz uzasadnij, dlaczego właśnie Ty masz wygrać w naszym konkursie!tą właśnie płytę madonny.

3

Odpowiedzi

2009-11-14T17:44:38+01:00
Krążek "Celebration" jest 22 albumem Madonny
A płyty i tak nikt nie wygra :P
2009-11-14T17:45:12+01:00
Krążek ,,Celebration" jest 12 lub 13 albumem Madonny.

Ponieważ jestem jej największą fanką!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:18:37+01:00
Krążek "Celebration" nie jest albubem studyjnym tylko kompikacją.
Bo tylko ja znam prawidłowa odpowiedź :P