Potrzebuje na poniedzałek wypracowanie o wycieczce klasowej w kosmos
Plan opowiadania:
1.Zbiórka przed wycieczką
2.Wyprawa w kosmos
3.Cel wycieczka
4.Kontakt z istotami pozaziemskimi
5.Zwiedzanie
6.Kontakt z kosmitą lub kosmitami
7.Powrót do szkoły

2

Odpowiedzi

2009-11-14T17:53:04+01:00
1. Zbiórka o godzinie 7 pod budynkiem szkoły. Sprawdzenie obecności itp.
2. Wyprawa wraz z opiekunami w kosmos...
3. Celem wycieczki było poznanie planet oraz istoty jakie je zamieszkują.
4. Próba kontaktu z istotami, wiadomo, że był utrudniony. Przecież to istoty poza ziemskie :)
5. Zwiedzanie planet, historia ich powstania.? [ nie jestem pewna] ;p
6. nie mam pojęcia ;d
7. Do szkoły wróciliście np. drugiego dnia, pełni energii i fascynacji tego co zobaczyliście :)

A teraz zrób coś z tymi punktami... liczy się wyobraźnia :) ;d
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:20:27+01:00
Pewnego dnia pani zaplanowała nam wycieczkę w kosmos.Wszyscy byliśmy bardzo podnieceni,ponieważ nikt z naszej klasy nie był nigdy w kosmosie.Wychowawczyni podała nam różne wiadomości,ale jedna zaskoczyła nas najbardziej ,że jutro odlatujemy.Zbiórka przed szkołą miała być o 9:00 ,ale pani się spóźniła i wylecieliśmy o 9:15.Lecieliśmy długo ponad 18 godzin nikt się nie nudził ,bo samolot był duży i robiliśmy co chcieliśmy.Dolecieliśmy na miejsce bardzo zmęczeni i głodni,ale była na to przygotowała i dała nam suchy prowiant.Celem wycieczki było zwiedzanie planet i badanie ich wielkości.Każdy miał ze sobą zabrać coś do notowania i pisania.Wsiedliśmy do samolotu i polecieliśmy zwiedzić wszechświat.Po drodze spotkaliśmy pozaziemskie istoty nikt nie umiał się z nimi porozumieć.Pani znalazła w kabinie pilota urządzenie ,które służyło do porozumiewania się z istotami nie stej ziemi.Próbowaliśmy to włączyć ale nie mogliśmy,nasza wychowawczyni powiedziała ,że mamy to zostawić i lecieć dalej.Potem zwiedzaliśmy planety między innymi:Mars,Jowisz i Wenus.Bardzo nam się tam spodobało więc polecieliśmy na następną planetę Uran na spotkanie z kosmitami.Było ich tam bardzo dużo a jeden nawet wziął panią za rękę i zaprowadził do swojego królestwa.Następnie wróciliśmy do samolotu i wylecieliśmy do szkoły. Podczas drogi graliśmy w gry i bawiliśmy się w przeróżne zabawy.Pod szkołą czekali na nas rodzice ,którzy byli bardzo ciekawi całej wycieczki.Po powrocie do domu opowiedziałam i całą historię.Bardzo mi się podobała ta wycieczka im chciałabym jeszcze raz ja powtórzyć.





nie wiem czy ci się spodoba pisałam sama:) ..``
5 4 5