Odpowiedzi

2009-11-14T17:54:06+01:00
Moim zdaniem koncert, który ostatnio oglądałam w kinie baardzo mi się spodobał. Bardzo dużo ciekawych przygód tam było i mi się bardzo spodobał.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:08:07+01:00
To było coś cudownego. Gdy on zaczął śpiewać myślałam że śnię. Prawie zemdlałam z wrażenia. Po chwili sie ocknełam i to nie był sen to było coś pięknego, coś niezapomnianego i coś prawdziwego. Chociaż po chwili brzuch mnie zaczą boleć to nic ja wytrzymałam do końca i niegdy tego nie będę żałowała.
Teraz mogę się chwialić koleżankom że ja tam byłam i że to było coś cudownego...



Jeśli masz wstawić nazwę zespołu to możesz w drugim zdaniu zamiast "on" napisać np. Piotr Kupicha albo jakiegos piosenkarza którego lubisz:)
1 5 1