Wypisz cechy bakterii które pozwala im na zasilenia podanych środowisk życia.
a)skóra, drobiny kurzu, różne przedmioty.............................
b) wnetrze organizmu.............................
c)gorące zródła............................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:59:59+01:00
A) rzęski, substancja jądrowa, oddychanie beztlenowe, przetrwalniki
b) rzęski oddychanie tlenowe/beztlenowe, przetrwalniki
c) rzęski, ściana komórkowa, oddychane tlenowe/ beztlenowe, przetrwalniki
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T18:46:12+01:00
2009-11-14T22:02:28+01:00
A) rzęski, substancja jądrowa, oddychanie beztlenowe, przetrwalniki;
b) rzęski oddychanie, przetrwalniki;
c) rzęski, ściana komórkowa;

2 4 2