Odpowiedzi

2009-11-14T18:06:44+01:00
3/5i2/3 9/15<10/15
3/4 i5/6 9/12<10/12
4/7 i 8/14 4/7=4/7
5/9 i 3/6 10/18>9/18
11/18 i 7/12 22/36>21/36
23/24 i 35/36 69/72<70/72
22/27 i 17/18 44/54<51/54
85/90 i 170/180 170/180=170/180
24/36 i 18/27 6/9=6/9
1 5 1
2009-11-14T18:08:47+01:00
A) 9/15 i 10/15
b) 9/12 i 10/12
c) 8/14 i 8/14
d) 10/18 i 9/18
e) 22/36 i 21/36
f) 69/72 i 70/72
g) 88/108 i 102/108
h) 170/180 i 170/180
i) 72/108 i 72/108
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:08:56+01:00
3/5i2/3 => 6/15 < 10/15
3/4 i5/6 = > 9/12 < 10/12
4/7 i 8/14 = > 8/14 = 8/14
5/9 i 3/6 => 20/36 > 18/36
11/18 i 7/12 = > 22/36 > 21/36
23/24 i 35/36 => 69/72 <70/72
22/27 i 17/18 => 44/54 < 51 /54
85/90 i 170/180 => 170/180 =170/180
24/36 i 18/27 = ( dzielimy oba ułamki przez 3) 8/12 i 6/9 = sprowadzamy do wspólnego mianownika => 24/36 = 24/36

=> - otrzymujemy