Jurorką jakiego programu, emitowanego na antenie MTV, była Agnieszka Chylińska?

Uzasadnij również, dlaczego to właśnie Ty masz wygrać tę płytę!Agnieszki Chylińskiej.

ale napiszcie w 2 pytaniu coś więcej a nie tylko bo jestem jej wielką fanką.

proszę 10pkt za to.

2

Odpowiedzi

2009-11-14T18:14:13+01:00
MTV Rockuje
ponieważ podziwiam ją za to kim jest, chciałabym być taka jak ona. pasuje?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:38:36+01:00
MTV Rockuje
Ma świetny głos i to jej nowe wcielenie jest super xD