Popraw błędy w podanych zdaniach.Jakiej czesci mowy uzyto blednie?
a.w naszej klasie lubie wszystkich za wyjatkiem Honoraty.
b.Mam zaufanie dla ludzi
c.Praca w zespole nie ogranicza sie we wspolnym podejmowaniu decyzji.
d.spotkanie dobieglo do konca.
e.idziesz na stolowke??
f.gdy bylam mala,duzo czasu spedzalam na swietlicy.
g.zapomialem pasty od butow
h.zadzwon na nowy numer.
i.przez ciebie rozwiązalem ten problem
j.idziemy do sklepu za butami.
k.Joasia za pomocą Lidki wykonala piękny plakat.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:21:06+01:00
1 mam zaufanie DO luzi
2 praca w zespole nie ogranicza się na wspólnym podejmowaniu decyzji
3. spotkanie dobiegło końca
4. idziesz do stołówki?
5. gdy byłam mała dużo czasu spędzałam w świetlicy
6. zapomniałam pasty do butów.
7. zadzwoń pod nowy numer.
8. Dzięki Tobie rozwiazałem ten problem
9. idziemy do sklepu z butami.
10. Joasia z pomocą Lidki wykonała piękny plakat.
22 4 22
2009-11-14T18:22:55+01:00
A).zamiast "za" to powinno bc "z"
b)zamiast dla to do
c)zamist we to w
d) bez do
e)tego to nie wiem bo wszystko jest dobrze chyba, tak mi sie pwydaje przynajmniej.
f) zamiast na to "w"
g)zamist od to "do"
h)chyba zamist na to "pod"
i) zamist przez to "dzieki"
j)zamiast za butami to "po buty
k)zamiast za to powinno byc "z"
15 4 15
2009-11-14T18:24:57+01:00
A) W naszej klasie lubię wszystkich z wyjątkiem Honoraty.
b) Mam zaufanie do ludzi.
c) Praca w zespole nie ogranicza się na wspólnym podejmowaniu decyzji.
d) Spotkanie dobiegło końca.
e) Idziesz do stołówki?
f) Gdy byłam mała dużo czasu spędzałam w świetlicy.
g) Zapomniałam pasty do butów.
h) zadzwoń pod nowy numer.
i) Dzięki Tobie rozwiązałem ten problem.
j) idziemy do sklepu z butami.
k) Joasia z pomocą Lidki wykonała piękny plakat.
11 4 11