Temat jest taki: mam narysować jakiś plakat na temat ,,bite dzieci widzą świat inaczej" nie musi to być koniecznie coś smutnego, jak biją dziecko, może byc jakaś radosna praca... mogłyby być jakieś symbole, coś powycinane z gazety, np slońce a zamiast promyków papierki z cukierków, albo jakies sytuacje w bańkach mydlanych..nno ale ma być coś fajnego, orginalnego, a nie tylko jak biją dziecko albo wesołe dziecko z misiem... pomocy! co mogę narysować??? a może ktoś robił taką pracę? :D może to być plakat

3

Odpowiedzi

2009-11-14T18:35:33+01:00
Narysuj dziecko zasłaniające twarz ręką, albo przez ręce widok na świat- bardzo ograniczony.
2009-11-14T19:37:26+01:00
W zeszłym roku u mnie w gimn był taki szkolny konkur na rysunek o tym temacie. Narysowałąm pocharatanego misia i miałam 2 msc. ;) Ty możesz dodać jak np. misia maltretuje dziecko. w końcu krzwidzić uczy się od rodziców.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:19:27+01:00
Ja pomyślałam o czymś takim:
dookoła jest czarne tło, duży otwór w kształcie dziurki od klucza, a w srodku tego może być widać dziecko, które przytula misia.