Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:32:03+01:00
"prawdziwych przyjaciól poznaje sie w biedzie"
przyjaźń jest jak kamień, nie do zniszczenia
Prawdziwy przyjaciel to rzadki ptak.
Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć
prawdziwa przyjaźń jest jak głaz trudna do zniszczenia
44 4 44
2009-11-14T18:36:19+01:00
1.Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
2.Pewnego przyjaciela poznaje się w niepewnym położeniu.
3.Przyjaźń jest piękna piękniejsza od słońca - lecz tylko wtedy gdy wytrwa do końca...
4.Przyjaźń jest jak kamień, nie do zniszczenia
5.Przyjaciel wszystkich jest niczyim przyjacielem.
36 4 36
2009-11-14T18:36:31+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Prawdziwych przyjaciółół poznaje się w biedzie
przyjaźń jest jak kamień, nie do zniszczenia
lepiej mieć 1 dobrego przyjaciela niż 100 złych
przyjaciel wszystkich jest niczyim przyjacielem
Przyjaźń bez zaufania nic niewarta
Przyjaciela szukaj blisko, wroga daleko
31 4 31