Odpowiedzi

2009-11-14T18:34:16+01:00
800*0,5%=4zł

W zadaniu napisane jest "lecz nie mniej niż 4,50 zł. " wiec wychodzi 4,50zł
Najlepsza Odpowiedź!
  • 777i
  • Początkujący
2009-11-14T18:35:39+01:00
800zł * 0,5% = 4zł
nie mniej niz 4,5zl wiec biora 4,5zł
2009-11-14T21:29:38+01:00
800 zł x 0,5 % = 4 zł tyle wynosi opłata, jednak ban pobiera nie mniej niż 4,50 zł.Z wyliczenia wynika 4zł i dlatego od 800 zł prowizja będzie 4,50 zł.