Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:40:27+01:00
Szkodniki:
1) pól uprawnych: bielinek kapustnik, mątwik buraczany
2) sadów i ogrodów: nasionnica trześniówka, pomrów wielki
3) lasów: osnuja gwiaździsta, korniki
4) magazynów: wołek zbożowy, mól odzieżowy

Szkodniki pól uprawnych, sadów i ogrodów czy lasów zwalcza się:
- stosując kwarantannę, płodozmian, odpowiednią agrotechnikę, uprawę odmian odpornych, niszcząc chwasty, resztki posprzętowe i niedojadki, tudzież stosując jeszcze inne metody zapobiegawcze
- stosując chemiczne środki ochrony roslin (pestycydy), a także walkę biologiczną (ochrona i korzystanie z wrogów naturalnych: drapieżców, pasożytów i parazytoidów danego szkodnika).
Szkodniki magazynów, księgozbiorów, muzeów i spiżarni zwalcza się dbając o własciwe przechowywanie produktów(troszcząć się o czystość w magazynach, o prawidłową wilgotność i temperaturę
, ewentualnie stosując repelenty i pułapki).
8 3 8
2009-11-14T18:53:33+01:00
Szkodniki:
1) pól uprawnych: bielinek kapustnik, mątwik buraczany
2) sadów i ogrodów: nasionnica trześniówka, pomrów wielki
3) lasów: osnuja gwiaździsta, korniki
4) magazynów: wołek zbożowy, mól odzieżowy
5 3 5
2009-11-14T18:59:14+01:00
C)mącznik młynarek,trojszyk ulec,rozkruszek mączny
b)bielinek kapustnik,mątwik buraczany,stonka ziemniaczana
a)korniki,zawodnica świerkowa, brudnica mniszka
d)śluzownica ciemna, owocnice,mszyce
4 3 4