Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:43:42+01:00
Rok: bitwa ugoda
1648 wybuch powstania
1649 obrona Zbaraża, ugoda Zborowska
1651 bitwa pod Beresteczkiem ugoda w białej cerkwi
1654 ugoda w Perejasławiu
1658 ugoda Hadziacka
5 3 5
2009-11-14T19:40:46+01:00
Rok - 1648 - 1655
bitwa- pod Żółtymi Wodami, Korsuniem, Piławcami
ugoda - pod Zborowem

3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T19:41:44+01:00
.wybuch powstania 1648 / obrona zbaraza1649/bitwa pod beresteczkiem 1651/ ugoda w perejaslawiu 1654 / ugoda hadziacka 1658 chyba dobrze
8 2 8