Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:01:29+01:00
Do sposobów zatrzymania głodu należą:

*produkcja większej ilości żywności niż jest to potrzebne wszystkim ludziom.

*Ograniczyenie przyrostu naturalnego.

*Sprawiedliwy podział żywnośći.

*Sprawiedliwy handel.

*Podniesienie wydajności ziem.

*Rozwój rolnictwa wegetariańskiego.

*Pomoc doraźna.

*Wzmocnienie państwowej pomocy na rzecz rozwoju.

Więcej nie wymyślę :) Pozdrawiam ;D

2009-11-14T21:10:38+01:00
-zabrać ze sobą wode
- nie przemęczać sie
- mieć jedzenie przy sobie
- mieć okrycie głowy