Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:39:40+01:00
W dzisiejszych czasach podłączenie aparatu fotograficznego lub kamery wideo następuje poprzez port USB. Jest to dość łatwe; wystarczy włożyć kabel do gniazda USB (czasami trzeba jeszcze włączyć aparat lub kamerę), a po chwili możemy już przeglądać zdjęcia lub filmy. Dzieję się tak dzięki technologii PnP (Plug and Play - Podłącz i Graj). Zawartość przechowywana w naszym urządzeniu jest wyświetlana w menu Mój Komputer jako dysk przenośny, a nazwą dysku jest zazwyczaj urządzenia jakie podłączyliśmy.
2009-11-14T22:28:15+01:00
Jak widzisz, kamera i aparat fotograficzny to urządzenia, których zastosowanie jest coraz bardziej zbliżone. Cyfrową kamerą zrobisz zdjęcia, a cyfrowym aparatem fotograficznym nakręcisz film. Jednak pierwotne przeznaczenie nie umożliwia pogodzenia tych dwóch funkcji w jednym urządzeniu średniej klasy, tak aby być w pełni usatysfakcjonowanym zarówno z jakości filmów, jak i zdjęć. Spotkasz ograniczenia, które nie pozwolą komfortowo wykorzystywać jednego urządzenia w każdej sytuacji. Musisz pamiętać także, że w większości modeli nie da się filmować i robić zdjęć równocześnie. Mając jedno urządzenie możesz zapisać daną chwilę w formie statycznej fotografii albo ruchomego obrazu.



Nadal najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie obydwu sprzętów. Warto posiadać aparat fotograficzny, który pozwoli w prosty i szybki sposób robić udane zdjęcia. Warto też mieć kamerę, aby mieć komfort filmowania w każdych warunkach.