Odpowiedzi

2009-11-14T18:56:45+01:00
Największy udział w zakwicie wód mają zazwyczaj kolonijne, nitkowate formy sinic oraz zielenic. Te gatunki w łacińskiej nazwie często mają dodatek flos-aquae np. Anabaena flos-aquae, Aphanizomenon flos-aquae, itd. Efekt zakwitu mogą powodować także organizmy jednokomórkowe.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T18:57:18+01:00
2009-11-14T19:07:16+01:00
Nie jestem pewna ale myślę że mogły by być to protisty , sienice i zienice
1 5 1