Odpowiedzi

2009-11-14T20:02:53+01:00
14 września 2009 roku, została wydana czwarta płyta wokalistki pt. Mi Plan [2]. Album zawiera dwanaście nowych utworów w języku hiszpańskim. Do współpracy przy płycie zaproszono m.in. Julietę Venegas i La Malę Rodriguez (utwór Bajo Otra Luz), Alexa Cuba (Mi plan) i Alejandro Fernandez (Sueños)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:28:55+01:00
Juliete Venegas i La Malę Rodriguez, Alexa Cuba i Alejandro Fernandez