Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:06:50+01:00
Dane :
kąt 40 -stopni-
L - 6 π

L = obw • α/360
6π = 2πr • 50 / 360 |: π
6 = 2r • 50 / 360 | : 2
3 = r • 50 / 360 | : 50 / 360
r = 21,6 w przybliżeni 27

;) ;p
3 4 3
2009-11-14T19:08:19+01:00
A(alfa)-kąt 40 stopni

l=πr*a/360stopni


l=40/360*2πr
6π=1/9*2πr
6π=2/9πr
r=6π*9/2π
r=27
1 3 1
2009-11-14T19:49:15+01:00
40⁰ : 6π = 360⁰ : 2π r
80πr = 2160π

r = 27
1 3 1