Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:03:47+01:00
Czterdziestopięciominutowa
45-minutowa
przymiotniki tylko arabskie



dwudziestolecie
xx-lecie
rzeczowniki arabskie lub rzymskie do xxxix
2 3 2
2009-11-14T19:04:01+01:00
Mysle ze gdy piszemy liczbe cyframi piszemy ja po arabsku, a gdy piszemy słowie jest ona o wiele dłuższa i zawiera trudne błędy ortograficzne... niewime czy to dobrze tak tylko mysle;]
1 1 1