Odpowiedzi

2009-11-14T19:06:21+01:00
Np. jeśli na wodę doleje się delikatnie denaturat i zaznaczy się markerem do kąd sięga to po wymieszaniu powinno być mniej cieczy.
8 2 8
2009-11-14T19:06:54+01:00
Kazde ciało jest zbudowane z ciał i atomów np wezmy perfum jako ciało jesgo atomy sa rozmieszczane poprze powietrze i dlateo czuc jego zapach w całym powieszczeniu;] niewiem czy dobrze..
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:07:59+01:00
Można to udowodnić za pomocą doświadczeń, na najprostszych przedmiotach.
Kiedy rozpylamy perfum po pokoju, po chwili czujemy jego zapach. Dotyczy to tego, iż atomy tej woni, zaczynają krążyć.
Kiedy pieczemy ciasto, wraz z temperaturą ono rośnie. Jest to dowodem na to, że atomy, składników potrawy, zaczynają szybciej krążyć, powodując rozrost ciał stałych.
Kiedy zatkamy odpływ powietrza w strzykawce, i będziemy napierać górną częścią, w pewnym momencie, będzie to już rzeczą niemożliwą, ponieważ, cząsteczki gazu, ścisnęliśmy, tworząc niemal ciało stałe.
14 4 14