Odpowiedzi

2009-11-14T19:19:06+01:00
A) {x+y=5 / *(-1)
{x+y=5
x-y+x+y=5-5
2x=0
2009-11-14T19:18:49+01:00
A) {-x+y=5
{x+y=5
---------
2y=10 / :2
y=5
x+y=5
x+5=5
x=5-5
x=0
c) {x-2y=4
{-x+3y=0
------------
y=4
x-2y=4
x-2*4=4
x=4-8
x=-2
prześlij mi jeszcze dobrze napisany ten przykład b) to ci go rozwiążę


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:28:48+01:00
A){-x+y=5
{x+y=5

{y=5+x
{x+5+x=5

{y=5+x
{2x=5-5

{y=5+x
{2x=0 /÷2

{y=5+x
{x=0

{y=5+0
{x=0

{y=5
{x=0

b){2x-1.1y=0.7
{0.5x+1.1y=4.3

{2x=0.7+1.1y /÷2
{0.5x+1.1y=4.3

{x=0.35+0.55y
{0.5(0.35+0.55y)+1.1y=4.3

{x=0.35+0.55y
{0.175+0.275y+1.1y=4.3

{x=0.35+0.55y
{0.275y+1.1y=4.3-0.175

{x=0.35+0.55y
{1.375y=4.125 / ÷1.375

{x=0.35+0.55y
{y=3

{x=0.35+0.55×3
{y=3

{x=3.9
{y=3

c){x-2y=4
{-x+3y=0

{x=4+2y
{-4-2y+3y=0

{x=4+2y
{-2y+3y=4

{x=4+2y
{y=4

{x=4+2×4
{y=4

{x=12
{y=4

Proszę bardzo i pozdrawiam;]