Odpowiedzi

2009-11-14T19:33:37+01:00
Podaż zależy od:
• ceny dobra
• cen czynników produkcji
• technologii produkcji
• opłacalności w innych gałęziach produkcji.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:57:30+01:00
Podaż:
-Ceny czynników produkcji - wysokość kosztów poniesionych na te czynniki (np. surowce) wpływa na wielkość produkcji i ilość oferowanego na sprzedaż.
-technologia produkcji - sposób zorganizowania procesu produkcyjnego i jak najbardziej racjonalnego wykorzystania czynników produkcji
-liczba producentów - zwiększenie liczy producentów danego towaru doprowadzi do zwiększenia jego podaży

Proszę ;D