Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:19:39+01:00
Myśle ze henryk sienkiewicz chciał pokazac ludziom i dalszemu pokoleniu jak to ludzi e walczyli dla życia, aby zapamietali jak walczyli dla siebie i dlanich. dlatego żebyludzie wiedzieli jakie kary stosowano i jaki tryb życia prowazono. oraz aby dzisiejsza młodziez wiedziała ile trudu trzeba aby były takie wygody ja w dziisjaszych czasach;]
  • elis
  • Początkujący
2009-11-14T19:20:12+01:00
H.sienkiewicz napisał krzyżaków aby pokazać polakom,ze my też potrafimy wygrywać (bitwa pod grunwaldem),miało to ich zachęcić do walki.Geranizacja go do tego nakłoniła.