Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:20:55+01:00
Lipa tlenu Ci doda!
Zasadź lipę, pomożesz Ziemii!
Lipa to wspaniała rzecz, możesz po nią do sklepu już biec!
19 3 19
2009-11-14T19:35:26+01:00
Jeśli kupisz to wspaniałe drzewo zapewniamy Cię, że spróbulesz pysznego miodu z pięknych, pachnących kwiatów.W słoneczne i gorące dni będziesz mógł schronić się w cieniu jej wielkiej korony, pełnej śpiewających ptaków. J to wszystko za tak niską cenę! Tylko 15.99!!!
24 3 24
2009-11-14T20:22:22+01:00
1.Szampony nie z lipy to lipa
2.Na lipne włosy najlepsza jest lipa
3.Na lipny lipiec herbatka z lipy
4.Miód lipowy- dla ciebie od pszczoły
5.Djembe- jedyny taki z prawdziwej lipy
6.Krem z lipy- błogi powrót do natury
19 3 19