Odpowiedzi

2009-11-14T19:23:46+01:00
30m*20m=600m² cała działka
600m²->100%
12m²->x
x=(12*100)/600=2% oczko
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:24:25+01:00
100 % - 30m x 20m
x - 12 m ²
x × 60 m ² = 100 × 12
x = 1200 : 600
x = 2 %

Zajmuje 2 %.
2009-11-14T19:59:34+01:00
30m × 20m = 600m² -pole powierzchni działki
12m²-pole oczka wodnego


600m²-100%
12m² -x%

600 × X% = 12 × 100%
600x = 12000 /÷(600)
x=2%

POZDRAWIAM :)