Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:28:19+01:00
[2(x2-5x-3)-3(x-2)(x+4)](x-1)=[2x2-10x-6-3(x2+2x-8)](x-1)=
(2x2-10x-6-3x2-6x+24)(x-1)=(-x2-16x+18)(x-1)=-x3-16x2+18x+x2+16x-18=
-x3-15x2+34x-18
2009-11-14T19:29:59+01:00
=[(4x-10x-6-(3x-6)(x+4)](x-1)=
=[-6x-6-3x²+12x-6x-24](x-1)=
=(-3x²+6x-20)(x-1)
2009-11-14T19:30:32+01:00
[2(2x-5x-3)-3(x-2)(x+4)](x-1)=[4x +10x - 6-3(x do potęgi 2 - x+4x-4)](x-1)= -4x +10x-6-(3x do potęgi 2 +3x-12x+12)(x-1)=-4x +10x-6-3x do potęgi 3+3xdo potęgi 2