Zbiornik wypełniony wodą posiada 2 krany. Po odkręceniu 1 kranu zbiornik, opróżnia się po 4 h . Po odkręceniu 2 kranu zbiornik opróżnia się po 5h. Ile będzie trwać opróżnianie zbiornika jeśli odkręcimy obydwa krany. Rozwiązanie jak można to na poziomie 1 klasy gimnazjum

3

Odpowiedzi

2009-11-14T19:32:12+01:00
2009-11-14T19:36:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:37:00+01:00
Miałam to w tescie. taki pomarańczowy ;p
7/ 95 + 5/35 * x = `
12/ 35 x = 1
35/ 12= 176 /60 = 2 i 55 / 60

odp. 2 godziny i 55 minut.
1 4 1