Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:32:42+01:00
Np. słoneczniki Vincentego van Gogha
2009-11-14T19:41:32+01:00
Jacek Mierzejewski
"Martwa natura", 1916, olej na płótnie, 71 x 71 cm, Muzeum Narodowe, Warszawa

Romuald Kamil Witkowski
"Martwa natura", ok. 1910, olej na sklejce, 21 x 30 cm, własność prywatna

Marian Stefan Kulesza
"Martwa natura", olej na płótnie, 45 x 59,5 cm, Muzeum Okręgowe, Suwałki
2009-11-14T19:43:20+01:00
P. Picasso, Kuchnia, oczywiście to jest PICASSO ale myślę, że kopia powinna Ci jakoś wyjść :)