Odpowiedzi

  • Grel
  • Początkujący
2009-11-14T19:37:54+01:00
Opisz przemiany rodziny Cullenów w wampiry. Chodzi mi o takie coś:
Edward-Carlisle
Alice-Carlisle
Carlisle-
Bella-(nie została zmieniona Edwart ją uratował)
Esme-Carlisle
Rosalie-Carlisle
Jasper-Carlisle
Emmett-Carlisle
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:41:22+01:00
Edward - Carlisle
Alice - Nieznany wampir
Calrlise - Nieznany wampir (na którego polował Carlise)
Bella - Edward
Esme - Calrlise
Rosalie - Calrlise
Jasper - Mary
Ennmett - Calrlise

(zrobione według książki)
2009-11-14T19:45:27+01:00
Edward - Carlis Cullen
Alice - przez starego wampira który tam pracował ale jak miał na imie to nie wiem sory ;D
Carlisle - nie wiem ...
Bella - Edwarda
Esme - Carlis Cullen
Rosalie - Carlis Cullen
emmet - Carlis Cullen
jasper - Marię