Odpowiedzi

2009-11-14T19:38:00+01:00
2009-11-14T19:38:50+01:00
Śnieżka - 1602 m n. p. m.
Karpacz - 600 m n. p. m. ( 10 *C)

1602 m n.p.m. - 600 m n.p.m = 1002 m

1002 m : 100 = 10,02 m
10,02 × 0,6*C = 6 *C

Na Śnieżce będzie 6 * C ( a dokładniej 6, 012 *C).
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:14:17+01:00
Śnieżka (1602m n.p.m.)
Karpacz (600 m n.p.m.) 10°C

1602m - 600m = 1002m
temperatura spada wraz z wysokością 0,6° na 100 metrów
1002m ÷ 100m = 10,02
10,02 × 0,6° = 6,012° ≈ 6°
10° - 6° = 4°

Odp: Temperatura na szczycie Śnieżki wynosi 4°.
5 4 5