Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:39:23+01:00
W tej sytuacji mnożysz każdy z kazdym...
KAzdy wyraz z kazdym mnozy sie wtedy kiedy masz nawiasy
2009-11-14T19:40:32+01:00
(2x-y)(2x+2y) = 4x² + 4xy - 2xy - 2y² = 4x²+2xy-2y²

(każdy z każdym mnożysz)
2009-11-14T20:00:24+01:00
Wolno zawsze mnożyć dwa nawiasy i kazdy razy kazdy
ale gdy sa dwa takie same to można ze wzoru skr mno
lub gdy takie same ale inny znak
(x-1)(x+1)=x²-1
atu masz
(2x-y)(2x+2y) = 4x² + 4xy - 2xy - 2y² = 4x²+2xy-2y²