Przetlumacz na polski

I' habit a Miechów en Pologne
Tu habites a Paris en France
Il habite Tzym en Italie
Elle habite a Madryt en Espagne
Nous habitons a Londyn en Angleterre
Vous habites a Berlin en Allemagne
Ils habitent a Bruksela en Gelgigue
Elles habitent a Berno en Suisse

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:42:44+01:00
Ja mieszkam w Miechowie w Polsce.
Ty mieszkasz w Paryżu we Francji.
On mieszka w Rzymie we Włoszech.
Ona mieszka w Madrycie w Hiszpanii.
My mieszkamy w Londynie w Anglii.
Wy mieszkacie w Berlinie w Niemczech.
Oni mieszkają w Brukseli w Belgii.
One mieszkają w Bernie w Szwajcarii.
2009-11-14T19:46:50+01:00
Ja mieszkam w Miechowie w Polsce.
Ty mieszkasz w Paryżu we Francji.
On mieszka w Rzymie we Włoszech.
Ona mieszka w Madrycie w Hiszpanii.
My mieszkamy w Londynie w Anglii.
Wy mieszkacie w Berlinie w Niemczech.
Oni mieszkają w Brukseli w Belgii.
One mieszkają w Bernie w Szwajcarii.

Proszę bardzo ;))
2009-11-14T19:48:04+01:00

Ja mieszkam w Miechowie w Polsce.
Ty mieszkasz w Paryżu we Francji
On mieszka w Rzymie we Włoszech.
Ona mieszka w Madrycie w Hiszpanii.
Ono mieszka w Londynie w Anglii.
Wy mieszkacie w Brukseli w Belgii.
Oni mieszkają w Bernie w Szwajcarii.