Odpowiedzi

2009-11-14T19:51:49+01:00
Krajowy ośrodek badań i dokumentacji zabytków uznał, że nikiszowiec zasługuje na miano pomnika historii, i wystawił ocenę celującą! Jeśli taką opinię zatwierdzi rada ochrony zabytków, a prezydent RP wyda odpowiednie rozporządzenie, ta dzielnica katowic znajdzie się w elitarnym gronie liczącym tylko 30 obiektów w Polsce.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:52:15+01:00
ZA:
poziom nauki
prestiż
możliwość pochwalenia sie znajomym
przy przyjmowaniu do pracy to sie przydaje

PRZECIW:
elitarna nie zawsze znaczy lepsza
charaktery uczniów elitarnej potrafią być złośliwe
wysokie czesne