Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:47:56+01:00
Nic bym nie usuneła,ponieważ bez jednej rzeczy świat może się drastycznie zmienić.Gdyby nie było nienawiści,nie znalibyśmy nawet takiego słowa.Życie nie ma być proste,trzeba samemu pokonywać przeciwności losu.
5 2 5
  • miaa
  • Początkujący
2009-11-14T19:48:39+01:00
Gdybym miała usunąc ze świata coś na literę "n", zapewne byłaby to nienawiść. To ona niszczy ludzi, to przez nią dokonują oni złych wyborów. Są nią zaślepieni w taki sposób,że nie są w stanie zobaczyć czegoś innego. Gdyby jej nie było, życie ludzi byłoby o wiele lepsze. Nie wybuchałyby wojny, nie istniałyby zamachy terrorystyczne, po prostu wszyscy byliby na siebie dobrzy.
3 5 3
2009-11-14T19:49:04+01:00
Miejąc możliwiwość usunięcia ze świata czegoś na literę "n" usunełabym narkotyki, ponieważ uzależniają, a to prowadzi do chorób, nie rozwiązuje problemów. Myślę, że świat bez narkotyków, byłby lepszy i prostrzy.
3 5 3