Odpowiedzi

2009-11-14T20:03:07+01:00
O zwycięstwie greków nad persami zadecydowało wyszkolenie, uzbrojebie i dobra formacja bojowa (szyk) zwana falangą :)
5 3 5
2009-11-14T20:14:20+01:00
O zwycięstwie graków nad persją było lekkie uzbrojenie mieli tagrze szyk bojowy ::)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:19:50+01:00
Grecy mieli, jako jedyni szyk bojowy - falanga.
Dzięki niemu mieli większą szansę wygrać wojnę.
Mieli także dobre zbroje , no i broń ( krótki miecz i taki harpun , ale nie wiem jak się nazywa . ;/ )
5 3 5