Odpowiedzi

2009-11-14T19:52:53+01:00
Mój dom jest wielki jak Arka Noego.

1 5 1
2009-11-14T19:54:17+01:00
Na Arkę Noego Wprowadzono Wszystkie Zwierzęta.
Pan Bóg zsyła nam Manne z nieba.
Mama Wydała mi i mojemu bratu Salomonowy wyrok.

Więcej Nie Wiem :)))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:16:06+01:00
1.Moja mama jest dla mnie jak Arka Noego
2.Nie licz, że spadnie na Ciebie manna z nieba
3.Nasza polonistka zawsze daje tylko salomonowy wyrok
4. Jesteś jak niewierny Tomasz- nie uwierzysz, jeśli nie zobaczysz
5. Ostatnio w klasie była rzeź niewiniątek.
6. Sprzedałeś mnie za Judaszowe Srebniki
1 5 1