Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Grel
  • Początkujący
2009-11-14T19:55:21+01:00
A) Ptaki osiadłe: jarząbek, cietrzew, krogulec, gołębiarz, sowa, dzięcioł, wróbel, sroki, kuropatwy
B)Ptaki wędrowne: Derkacz, Gołąb Grzywacz, Bocian, Sokół wędrowny, Kukułka, Łabędzie, Żurawie
C)Patki przelotne: wrony, kawki, gawrony, czapla siwa, kulon, gęś białoczelna
10 3 10
2009-11-14T20:02:40+01:00
A) osiadłe:
1. zięba
2. dzięcioł
3. gawron
4. wróbel
5. sroka
6. dzwoniec
7. jarząbek
8.
b) wędrowne:
1. Białożytka Grenlandzka
2. Wrona
3. gawron
4. kaczka
5. żuraw
6. gęś
7.łabędź niemy
8. wilga
c) przelotne:
1. gil
2. jemiołuszka
3. czeszotka
4. myszołowy
5.
6.
7.
8.


Mam nadzieję że pomogłam ;-)
25 4 25
2009-11-14T20:08:26+01:00
A) ptaki osiadłe
-zięba
-gawron
-dzięcioł
-wróbel
-sroka
-dzwoniec
-jarząbek

c) ptaki przylotowe
-słowik
-bocian
-szpak
-wilga
-kukułka
-jaskółka

6 3 6