Odpowiedzi

2009-11-14T19:55:08+01:00
Książki pisze się teraz po to, aby się sprzedawały. nie mają one wartosci, sa tylko łatwa lektura dla kupujacych, a robia furore dlatego, ze sa naglasniane przez media.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T19:57:11+01:00
Według mnie te słowa oznaczają to, że rynek literacki, czyli wszyskie księgarnie, kioski itp. stały się ' ważniejsze " niż literatura, czyli samo pismo - książki, wiersze, opowiadania. Mniej ludzi dostrzega piękno literatury
9 4 9
2009-11-14T20:07:47+01:00
To zdanie mówi nam że obecnie każdy człowiek może napisac artykuł do gazety bez odpowiedniej szkoły i talentu dawniej było to dużo trudniejsze przez co literatura była barwniejsza i pisana przez odpowiednio powołane do tego osoby.
3 2 3