Zadanie 2 na stronie 30 w ćw. wydawnictwo nowa era. 3 klasa gimnazjum.
1.Kto, zdaniem nazistów, powinien mieć wpływ na politykę Niemiec?
2.Do jakich problemów i obaw Niemców nawiązuje program NSDAP?
3.Jakie prawa i obowiązki posiada, według Hitlera, jednostka, a jakie naród?

3

Odpowiedzi

2009-11-14T20:06:56+01:00
1. Ci w których żyłach płynie niemiecka krew
2. brak ziem, brak żywności
3jednostka - nie może kolidowac z interesami wiekszości
naród - może głosowac i musi pracować
3 4 3
2009-11-14T21:59:22+01:00
3 Naród chciał za zadanie ożywienie przemysłu i poprawę warunków życia obywateli
1 Na polityke niemiec wpływ mają obywatele
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T22:24:12+01:00
1.Na politykę Niemiec powinni mieć wypływ obywatele tego właśnie państwa.
2.Nawiązuje do zbyt małego terytorium, braku żywności narastającej liczby ludności.
3.Jednostka powinna pracować umysłowo i fizycznie. Podstawowym obowiązkiem narodu powinno być ożywienie przemysłu i poprawa warunków życia obywateli.
3 5 3